Nooit meer zwijgen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue May 16 00:13:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Tja, Bert,
>
> Tja,
>
> Ik zat net als jij ook nogal verbijsterd te luisteren en te kijken...

Ik zie geen verschil met een D66-congres dat door prominenten tot een
feel-good massa wordt opgezweept, dat door angstige bestuuderen wordt
getemperd omdat ze bang zijn dat de kritiek te schadelijk voor hen wordt.
Het is de angst die regeert in dit land, en het is de benepen geest die
de afwijker eruit mietert. Ook bij onze eigen club. Weet je wat een
'nieuw lid' uitkraamde zaterdag? Dat iedereen die kritiek had binnen D66
er via de zijdeuren meteen uitgezet moest worden. En weet je wat de zaal
deed? APPLAUDISEREN!
Ik weet zeker dat een meerderheid van de leden zo niet in elkaar steekt,
maar waarom komt er zo'n meegaande stoet mensen naar een congres?
Dagelijks worden tientallen Hirsi Ali's geostraceerd. Deze valt alleen
een beetje op!