Lousewies in Zutphen

Mon May 15 15:30:11 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 15-mei-2006, at 9:27, Ger wrote:

> Daar wil ze nu juist me stoppen toch?

Met het doorrammen? Of met de zelfreflectie?

> En bezinning bestaat niet uit eens kijken naar jezelf?

Ja, bezinning bestaat uit eens kijken naar jezelf.
Van der Laan bedoelt, denk ik, dat een periode van bezinning
nodig is, en dat D66 vervolgens vol optimisme en zelfvertrouwen
weer verder kan.

> Alleen naar anderen?

Nee.

> Al 3 jaar nu ja. Peptalk? We hebben nu een 4?

Ik doelde op "vol optimisme en zelfvertrouwen".

In mijn optiek hangt de partij groggy in de touwen sinds
die rare draai van Dittrich in het Afghanistan-debat.
Maar als je bedoelt dat daarvoor het zelfvertrouwen ook
al weg was, geef ik je gelijk.

Erik vdMb