Hirsigate: IND c e n s u r e e r t website !

Mon May 15 14:57:05 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 [Shit, nu ken Erik 't truucie ook...] :-)

 Gisteren schreef ik hier,
>Bron:  Imigratie en Naturalisatiedienst (IND)
>Datum: 2006 ?

 De IND heeft deze tekst (die gelukkig nog in het archief van deze lijst
 staat - goed gedaan Marcus, ik ben trots op je) zojuist weggehaald.
 *Alsof'ie nooit bestaan heeft*.

 Nou dat doet'ie dus wel: het staat nog mooi in het Internet-archief,
    http://web.archive.org/web/20050317192215/http://www.ind.nl/nl/inbedrijf/nederlanderworden/Als_nederlander_voel_ik_mij_verantwoordelijk.asp
 Op die manier omzeilt men toch mooi Hare majesteits' censor.

 Het lijkt me wel duidelijk dat AHA ook Neelie Kroes heeft opgelicht
 en gebruikt - en dat dit ene feit haar thans opbreekt. De VVD heeft
 AHA gewoon uitgekotst, zoals dat hoort. Never mind de moord op Van
 Gogh, Neelie moet naar rustiger vaarwater...

 Neemt niet weg dat ze de staat nogal op onkosten heeft gejaagd met
 haar gedrag. Gaat de rekening daarvoor nu ook naar AHA ? En hoe
 staat het met haar ongeldige diploma's (zo ze die al heeft) ? Ik
 denk dat hier financieel nog wel wat te plukken valt.