Cartoon-inconsistentie

Mon May 15 13:36:00 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 14-mei-2006, at 17:00, Hein van Meeteren wrote:

> De heer van den Muijzenberg heeft *diverse keren*  wegens het maken
> van ruzie en andere schendingen een correctie mogen ontvangen van
> moderatoren op Wikipedia.

Ik ben weleens vaker geblokkeerd, dat klopt.
Maar niet wegens het schenden van regels. Wikipedia
kent feitelijk geen regels, alleen richtlijnen.

Overigens is achteraf in vrijwel alle gevallen geoordeeld
dat ik *ten onrechte* was geblokkeerd.
Zoiets niet vermelden, noem ik 'liegen in omissie'.

> Verder klopt het dat één keer beiden, Hein en vd m samen dus,
> enkele dagen een afkoelingsperiode opgelegd hebben gekregen.

Nou dan! :-)

> Men houdt bij Wikipedia niet van geruzie en gekissebis. Ik kom me
> daarin vinden, ook ik hou ook niet van onnodige ruzies en
> kinderachtig gekissebis.

Hahahahahaha.

Hein, face it: je bent gewoon conflictverslaafd.
Waarom neem je anders elke keer weer een duik in de modder?

> Idereen heeft het recht bijdragen te leveren aan Wikipedia,

Dat klopt. Zelfs Hein van Meeteren heeft het recht bijdragen
te leveren.
Maar niet iedereen wordt gewaardeerd als medewerker.
Om de gedachten te bepalen: iemand die meteen begint te
dreigen met rechtszaken kan het verder wel vergeten.

> het is een open, door ieder te benaderen medium.  Wie geïntereseerd
> is: www.wikipedia.nl .

(Hein bedoelt: http://nl.wikipedia.org Hij wilde dat ook wel
opschrijven, maar zijn band was lek en de brug stond open.)

> Dat was één quote die U goed uitkomt.

Je moet toegeven Hein, die Tjipke de Vries heeft weinig tijd
nodig gehad om te doorgronden wat voor malloot jij bent.

Daar kan menig D66-lid nog wat van leren, nietwaar? :-)

> Er zijn er tientallen,

Alleen al de Nederlandstalige Wikipedia heeft meer dan 160
duizend pagina's.  Dus hoeveel quotes zijn dat wel niet?

> waarvan velen die Ú aanpakken.

Het hoeft geen betoog dat ik op Wikipedia bekend ben en
dat er dus al heel wat over mij is geschreven. Negatief en
positief. (En dan doe ik ook nog allerlei werk achter de
schermen - sponsoring regelen bijvoorbeeld.)

> (Daarvan werd men juist zo moe op wikipedia).

En omdat men zo moe werd heeft men mij diverse keren
met klem verzocht moderator te worden op het project?

> Ik ga hier geen quote-oorlog beginnen,

Nee, dat zou ik ook maar niet doen.

Het is al sneu genoeg dat je geraaskal inmiddels ook op
nl.wikipedia.org valt na te lezen. En, anders dan bij DB.NL
kun je het Wikipedia-archief onmogelijk manipuleren Hein.
Eens getypt blijft getypt.

Tot in de eeuwigheid is je malle gebral daar na te lezen. :-)

> Tenslotte: beter praten over *inhoud*

Geef het goede voorbeeld, zou ik zeggen.

Wat houdt je nu eigenlijk tegen om samen met mij een
mooie website te beginnen en relevante informatie over
je DB.NL-soap online te zetten?
Je hebt toch niets verkeerds gedaan? Waarom miezer
je er dan steeds vandoor als ik zoiets voorstel?

(Ik heb al een leuke domeinnaam in gedachten.)

Erik vdMb