Koerscrisis: Wie tegen verlamming is, moet opstappen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon May 15 09:51:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Pechtold is wel een man van zijn woord hoor.
Als die zegt sorry dan bedoelt hij ook sorry.:)))))

Tja, verlamming wil eigenlijk zeggen dat je niet meer op kan staan. Daar zou
iedereen tegen moeten zijn toch, lijkt mij. Misschien om ze eens naar het
UWV te sturen? Die hebben artsen die er wonderbaarlijke genezingen
verrichten binnen een half uurtje.

Kortom, ze weten het ook niet meer hoor, net zomin als jij en ik.

Ger