Koerscrisis: De Graaf vond congres 'nikserig' en twijfelt aan opstanding D66

Sun May 14 21:52:19 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Thom De Graaf op Radio 1,
>De Graaf kwalificeerde het congres zondag als 'nikserig'. "Echte beslissingen
>zijn niet genomen, niet over het fractievoorzitterschap of over het opheffen
>van de partij."

 Shit, ben ik het nog een keer eens met Thom de Graaf ook. Nu moet het eind
 van D66 immanent zijn.

 Ik vind overigens dat Thom de Graaf geen recht van spreken heeft. Met *hem*
 is alle ellende begonnen. Als hij Opschudding had afgeschud en de sociaal-
 liberalen de gordijnen had ingejaagd, zou er nu niets aan de hand zijn.

 Dat het congres volkomen mislukt is blijkt wel uit het feit dat Docters van
 Leeuwen maar hoeft te zeggen dat hij voor de VVD in de Kamer wil. Ergens
 in dat bericht staat dat hij voorheen van 'D66' was. En dat laatste drukt
 het hele congres in alle persberichten naar de achtergrond.

 Het D66-congres heeft zelfs niets te melden over dat geschifte manifest -
 terwijl het daar nota bene aan was opgehangen. Vreselijk gewoon.

 Het enige dat de burger mocht vernemen was dat we door gaan. Naar de toekomst
 of zoiets. Zou de toekomst dan toch ergens in 'Bliksem' liggen ?