Zembla ontmaskert heks Hirsi Ali

Fri May 12 23:48:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Ik houd meer van het nadenken over haar argumenten: de Islam is een
>agressief geloof, dat zijn mening per se wil verkondigen en mijn grote
>vriendin is daar heel benauwd voor.                         ^^^^^^^^^^
 ^^^^^^^^
 Wie van ons tweeen is er nu gebiologeerd ?

 Hallo, hallo, hallo... beweerde AHA niet dat ze ooit zelf een fundamenta-
 listische Moslim was, van haar geloof afviel en daarom precies weet *hoe*
 fundamentalisten zijn ? Nou, dat was dus *mooi gelogen* van mevrouw ! Ze
 weet helemaal niets, heeft niets meegemaakt en lult precies datgene dat
 haar gelovigen graag willen horen. Het enige waar ze benauwd voor is, is
 dat ze door de mand valt.

>Wat heb je tegen haar?

 Als heks zet ze bevolkingsgroepen tegen elkaar op. Dat was destijds de
 reden dat ik in die bewogen dagen vlak na de moord op Van Gogh haar ver-
 leden naging (ik wist destijds niets van haar af) en merkte dat alles
 verzonnen was, dat ze voortdurend weer een ander verleden had.

 Op dit moment speelt die aanleiding minder, daar heb je natuurlijk gelijk
 in. Maar met dat cartoon-gedoe probeerde ze opnieuw overal in Europa een
 sfeertje tegen de Moslims te kweken. Haar gelovigen hebben dan zoiets van
 'maar zij kan het weten, want ze heeft er zelf zo onder geleden en is
 zelf zo'n cartoonbestijder geweest'. Maar dat is allemaal dus onzin. En
 dat beweerde ik destijds dan ook.

 Ze is compleet knetter en extreem gevaarlijk door de hypnotiserende invloed
 die ze op haar gelovigen heeft. Iemand als AHA hoort niet vrij rond te lo-
 pen zolang ze fabuleert en een burgeroorlog poogt te bewerkstelligen.

 Overigens gaat ze nu dus vallen. Dit houdt niemand meer tegen. Al die li-
 berale haatzaaiers met hun filosofen niet, die domme feministes van Opzij
 niet... Nu zullen journalisten eindelijk de waarheid over AHA gaan schrij-
 ven... De mensen zullen verbijsterd zijn van alle slechtheid die bovenkomt.

 Enfin, het is leuk te zien dat nu ook ons aller Erik van den Muijzenberg
 <muijz at DDS.NL> z'n verleden even snel aanpast aan de gewijzigde omstandig-
 heden. Hij had beter kunnen zeggen dat hij kwaad is op AHA door de wijze
 waarop ze hem erin heeft laten lopen.

 Marc Fluks, Amsterdam