Kijktip: Zembla ontmaskert verleden Hirsi Ali

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri May 12 12:07:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 12-mei-2006, om 9:20 heeft Ger het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Het laat simpel zien hoe groot de vriendjespolitiek rondwaard in
> den Haag.

dit vind ik ervan (een reactie op een opmerking over het geld in de
familie van ayaan:

> de mensen met geld lukt het en de mensen
> zonder over het algemeen niet.

bedoel je hier impliciet mee dat ayaan of iemand uit haar omgeving
mensen hier heeft omgekocht?
dat zou mij eigenlijk verbazen. maar alles kan. ;(

als je ermee bedoelt dat goede opleidingen duur zijn, en dat je daar,
zeker in afrika (kenia en somalië), behalve slim ook rijk voor moet
zijn, dan ben ik het helemaal met je eens.

ik besef ook goed dat het verhaal van ayaan een grote smulwaarde
heeft en dus ook wel breed zal worden uitgemeten in allerlei media.

ik wil daar eigenlijk niet aan meedoen.

ik vind dat dit kabinet zo'n slecht beleid heeft gevoerd waar het
migratie betreft dat het ver over mijn grenzen is gegaan. :_(
vergelijk het aantal werkelijk uitgezette uitgeprocedeerden eens met
het aantal dat nu thuisloos op straat moet zwerven of door aardige
mensen wordt opgevangen. daar hoor je verdonk c.s. nooit over. dus
wat mij betreft heeft ayaan etc geen smulwaarde.

doe mij maar smullen aan holleeder en de zijnen. is een veeeeel
dikkere kluif. en veel en veel gevaarlijker. want ondergraaft direct
onze rechtsstaat.

waar by the way ook ons aller neelie smit kroes in de marge gerommeld
heeft.
maar dat hoeft van mij niet breed te worden uitgemeten.
eerst de kereltjes maar eens nuttigen. ;)

gr elma