D66 doodziek

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri May 12 11:38:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> D66 is volgens Lousewies een doodzieke aan alcohol (bedoelt ze
> 'besturen'?) verslaafde partij.
>
> Zie,
> http://www.trouw.nl/deverdieping/overigeartikelen/article313500.ece/De+knagende+leegte+van+D66

Och, het mailtje dat ik naar het Leidsch Dagblad stuurde kan ik
ruimschoots hergebruiken als ik zou willen, nu ook voor deze politiek
redacteur Cees van der Laan.

Bevestigt alleen maar mijn echoput-idee, het 'iedereen altijd overal
hetzelfde' van onze media.

Steeds dezelfde teksten, steeds weer dat debiele 'opheffings' idee van
een totaal onbelangrijke D66-er.

Ik wordt niet blij van al die elkaar nakakelende artikelen.

Waar blijft de inhoud? Politiek gaat blijkbaar alleen nog maar over
politiek, voor die kranten, niet over Nederland.

Bart

Subject: Hoofdredactioneel Pechtold
To: zwart-wit at hdcmedia.nl

L.S.

Een probleem in de Nederlandse media is, dat men voornamelijk elkaar
napraat, eindeloos herhaalt zonder iets toe te voegen.

Ik noem het de media-echoput.

Uw redactioneel is daar een uitstekend voorbeeld van.

Zitten de lezers van het Leidsch Dagblad nu echt te wachten op uw
geleende inzichten?

Waarom zit Pechtold, zit D66, in dit kabinet?

Zou het niet gewoon zijn om Nederland beter te maken?

Zozeer gaat u op in het politieke spel, dat de voor de hand liggende
waarheid niet eens meer bij u opkomt.

Uw krant is een venster op de wereld, niet een venster op de binnenkant
van een echoput.

Met vriendelijke groet,

Bart Meerdink
Nijmegen