Koerscrisis: Pechtold klinkt vals

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri May 12 09:29:42 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hij heeft inderdaad helemaal gelijk (behalve over dat 'vuil en
vunzige', dat vond ik eigenlijk wel aardig). Maar goed, als er geen
serieuse tegenkandidaat van buiten de fractie en het kabinet zich
meldt, dan kun je moeilijk zonder lijsttrekker doorgaan.... Dit lijkt
me momenteel de reden waarom iedereen in de partij zo stil is...

Ik hoorde trouwens wat roddels dat Roger van Boxtel al definitief
heeft gezegd dat hij er niet voor in is. Kan iemand dit bevestigen?

Groeten,
Mark Giebels