Rookgordijn

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu May 11 09:32:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5/10/06, Bart Meerdink <bm_web at kpnplanet.nl> wrote:

Bart, ik zal je eens gelijk geven voor de verandering.... Dat je
milieubelasting van producten doorberekent in de prijzen dmv bv.
accijnzen vind ik heel verstandig. En dat dat geld gewoon in de
algemene middelen gaat vind ik nog verstandiger, anders gaan we
inefficient met geld strooien...

Groeten,
Mark Giebels