Dat roken toch zeg

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue May 9 14:23:02 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5/9/06, Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:
> En als er dan een personeelstekort ontstaat om de rokers die hulp
> nodig hebben te helpen, dan moet je daar gericht personeel voor
> zoeken. Maar aangezien de rokende medemens gemiddeld tien jaar eerder
> dood gaat, zal dit probleem zich waarschijnlijk niet voordoen.... :-)
> Tja Mark, maar op het moment dat je personeel nodig hebt die er geen bezwaar
> tegen hebben om bij rokers te komen moet je toch weer mensen weigeren die er
> wel bezwaar tegen hebben.

Dat moet dan inderdaad, daar heb ik geen enkele moeite mee, als er
behoefte aan is, wat ik overigens betwijfel....Ik zou er wel tegen
zijn als de thuiszorg onnodig, uit gemakzucht, van iedere werknemer
eist dat men ook in rokerige ruimtes gaat werken...

Maar voorop staat voor mij dat de thuiszorg geen zorg gaat onthouden
aan rokers, of parfumdragers, of knoflooketers, of neonazis, of
whoever....behalve als er in redelijkheid niemand voor te vinden is
die de taak wil uitvoeren....

Groeten,
Mark Giebels