Koerscrisis: Terrasdemocraat beschouwt kwalificatie als geuzennaam

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sat May 6 13:46:02 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Van de week forwarde ik een stukje uit Elevier naar deze lijst,
>    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0605&L=d66&X=&P=R4417
>
> Daar is thans zowaar een vervolg op,
>    http://www.janpaternotte.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=55&Itemid=27
> Kennelijk is de terrasdemocraat (en duoraadslid) in kwestie hier
> nog trots op ook...

Klinkt wel lekker ontspannen hoor, terrasdemocraat, misschien ook wel
een idee voor jou, Marc, wat heb je eigenlijk tegen Jan Paternotte?

Er moet wel heel erg veel gebeuren voor je ergens positief tegenaan wil
kijken, niet gezond en het levert weinig op ook.

Je hebt creatief denken en je hebt kritisch denken. Kritisch denken
snoeit bij wat er in de fase van het creatief denken al te uitbundig
gegroeid is. Maar jij bent de tuinman die elk seizoen snoeit. Dan hou je
een kale tuin over.

Bart