Koerscrisis: Lowbrow

Sat May 6 11:58:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Begon ik me net af te vragen of *ik* niet langzamerhand zelf deel uit-
maakte van het gezeur door het gezever van anderen over hun verwarmde
terrassen hier als metafoor voor de koers-ellende van D66 te gebruiken.
Maar inmiddels is de kwalificatie 'terrasdemocraat' meer dan dat. Geen
metafoor, laat staan een hyperbool - neen, het is de ellende *zelf*.
Dat is dus echt heel erg. Minstens net zo erg als een fractievoorzitter
van D66 in de Nieuwe Revu grappig te zien koppen met heroineprostitutie.

Deze nitwits kennen geen enkele schaamte, geen niveau is hen te laag.

In het verleden van D66 heette de partij 'wel wat elitair' te zijn, een
club van intellectuelen en zo - maar met de intocht van de sociaal-libe-
ralen behoeven we daar beslist niet langer voor te vrezen, de laagvoor-
hoofdheid heeft definitief school gemaakt in de partij.