Big Brother onderzoekt DNA-profiel hondepoep

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat May 6 09:18:53 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Haha,

Misschien een idee voor ze? Als ze nu ook van alle wespen de DNA opslaan kan
er altijd nagegaan worden welke wesp je heeft gestoken. Dit om voor te zijn
dat je de verkeerde plat slaat natuurlijk.
Jeetje zeg, hebben die niks anders te doen?
Stel je woont bij mij in de buurt en ik wil je eens goed te grazen nemen.
Ik zie je jouw hond uitlaten op een uitlaatplek, neem een zakje en leg het
product op een zeer lastige plak op het trottoir ergens. DNA-testje en
hoplakee, Marc is de klos. Wat een onzin zeg.

In de tijd dat ik erg maatschappelijk aktief was, gemeenteraad, verenigingen
ed. kreeg ik eens een bekeuring thuis via de gemeente. Er was een vuilniszak
gevonden op de verkeerde plek en verkeerde moment met een envelope met mijn
naam en adres er op. Bezwaar tegen gemaakt maar nee hoor, hij zou en moest
betaald.
Niet betalen en maar naar de rechter.
De rechter uitgelegd hoeveel envelopes er bestonden met mijn gegevens erop.
Daarnaast gevraagd aan de verbaalmaker aan welke kant van de envelope mijn
adres en zo stond maar dat wist hij niet en de boel was intussen vernietigd.
De kantonrechter werd erg boos en zei dat hij al zo vaak had aangegeven dat
het vinden van gegevens op deze wijze geen bewijs is.
Maar och, niet zo erg hoor, ik was die dag toch vrij en zo kreeg ik hem nog
betaald ook.
Helaas zijn er teveel mensen die uit angst of zo toch maar betalen en worden
zo zwaar opgelicht.

Ger