De trui van Bert

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Mar 31 23:22:42 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

Qua communicatie en Publicatie bestaan er een paar wetten. Zo zou het moeten kunnen, om in een bepaald gezelschap informeel gekleed te zijn, say een lacoste trui om een Arrow-shirt. In een TV studio is dat allemaal wat anders. Als daar  vervolgens de veels te sterk brandende camera's van de landelijke TV er om heen staan in een landelijk vroeger veel bekeken TV program, dan staat zo'n paarse trui wel heel erg Zeeman; sterker kan ik  het niet uitdrukken.

En wellicht wil je voor de zogenaamd sexueel anderen onder ons, die blijkens de fluxiaanse berichtgeving D66 overgenomen hebben of er mee bezig zijn, een voorbeeld stellen, maar ook dan luidt mijn advies: Niet doen, zolang je geen rare truien aantrekt of met volksbewegingen meedoet, redt je het wel.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht