Zo worden we dus belazerdGrenzen vanaf volgend jaar open voor PolenGrenzen vanaf volgend jaar open voor Polen

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Mar 31 21:18:18 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Zag ik niet gisteren de vertegenwoordiger van de FNV (weliswaar een
oud-militair) zich akkoord verklaren met het openstellen van de grenzen,
zodat uiteindelijk via de multiplyer onze welvaart toeneemt en jij ook niet
meer naar de Duitse Lidl hoeft, maar gewoon bij Appie pindakaas en drop kan
kopen?

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht