Monopolies anti-herstel

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu Mar 30 17:39:51 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, niet helemaal. Met red herring wordt een onbenulligheidje bedoeld
dat opgeblazen wordt om de aandacht af te leiden van andere
belangrijkere zaken. Zelfspot is hier ook niet het geval, want de term
wordt in de VC (venture capital) wereld, waarop de site zich richt,
gebruikt om een aantrekkelijk 'feitje' aan te duiden dat een VC kan
overtuigen om te investeren.

Verder eens dat dit schandalig is natuurlijk. Verbaast me overigens
niets van een Amerikaans bedrijf in de telecom.

Groeten,
Mark Giebels

 bracht een typisch bericht over de wederopbouw van New