Zalm negeerde waarschuwingen over ozb

Tue Mar 28 09:08:39 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niet-Nederlanders ruiken al op een kilometer afstand dat "leiders" als Zalm
en Kok onecht zijn, liegen dat het gedrukt staat, en goedkoop emoties
(be)spelen, maar Nederlanders lopen nou eenmaal weg met zulke huichelaars.
Misschien herkennen ze zichzelf en voelen ze zich zo goed vertegenwoordigd.
De mooiste uitdrukking van zulke vunzige types vind ik altijd dat we het wel
zuiver moeten houden. Als iemand dat zegt weet je hoe laat het is.