WebTV & Transcriptie: 'Andere Tijden' over D66

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Mar 22 23:33:18 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

nee bart de reden dat ik niet op jouw argumenten inga
en geen verdere discussie wil is dat ik toegeef dat
een overheid dienstig is tot nut van het algemeen met
b.v. verkeersregels e.d. Waarna voor mij de
persoonlijke vrijheid al ras begint.
Dat is bij jou kennnelijk niet het geval en dus zou de
discussie vervallen in het specifiek "wat ik niet en
jij wel" zou willen vatten onder overheids/controle
zaken. En die discussie is missschien niet nutteloos
maar valt zeker buiten dit bestek. Ik ging er
gemaks-halve maar vanuit dat onze standpunten te ver
uiteen liggen.....
En zich meer conformeren aan Henry Davis Thoreau's "On
the Duty of Civil Disobedience" waar hij opent met:
I heartily accept the motto- That government is best,
that governs least"; and I should like to see it acted
up to more rapidly and systematically. Carried out, it
finally amount to this, which I also believe,- That
government is best which governs not at all"....
Geschreven in 1849 slechts 73 jaar na de Declaration
of Independence van Engeland..

http://www.beleggerscafe.nl/news/
http://www.transcendentalists.com/1thorea.html
check out the links

Dirkie
Cashtration:
The act of buying a house, which renders the subject
financially impotent for an indefinite period.

http://mail.yahoo.com