Peilingen 17 maart 2006

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Mar 18 05:51:07 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Vorige week dacht ik nog, dat de peilers ergens een filtertje vergeten
> waren, maar de uitkomst wordt deze week versterkt! We staan nu dus weer
> op het niveau van Engwirda, voordat HAFMO besloot terug te keren als
> comebackkid.
>
> Datzelfde (= ombegrijpelijke daling)

Daar kan nu toch geen sprake van zijn, toch? De daling is alles behalve
onbegrijpelijk.

> geldt voor  de zogezegde
> christelijke linksen (Jezus was linksdragend), de shariagelovigen, die
> vaak (meestal?, ik houd wel van nuancering, Elma, vertel)  links
> stemmen, omdat zij de idee hebbben dat links hun nationaliteitsbelangen
> veel beter beschermen, en de onwetenden.

Huh?

> Ik ga er van uit, maar hoop het ook,

Bespeur ik toch enige mate van twijfel, Tjerk?

> dat de gemiddelde Nederlander

Bestaat die?

> bij
> de volgende stemming weer een beetje nagedacht heeft

Dat verwacht ik ook, Tjerk. Als iets de gemiddelde Nederlander kenmerkt
is het wel zijn/haar nadenken !! :)

, en weet zeker, dat
> het wat dat betreft ons

Wie zijn dat ?

> (en dat is niet: Henk E,

:) Geluukig behoor ik niet tot het 'ons', Tjerk. Moet er niet aan denken
zelfs. Ik heb ook wat tegen dat kudde-gedrag dat meestal 'ons' heet.
Want wat heb je eraan?

> Ger A, Elma NN

Nou noem je er ook een paar zeg! :)

> etc.)

Wie zijn dit dan weer?

> herkenbaarder maakt en  veel meer zetels oplevert.

*Wat* maakt 'ons' herkenbaarder, Tjerk? Een D66 kuddegeest? En wat moet
je met die zetels als je er niets concstructiefs mee kunt/doet?

Want vertel eens, Tjerk, welke 'oogst' heeft D66 nu eigenlijk binnen
gehaald? En, wat hebben 'ons' daar aan?

Henk Elegeert