onderzoek voedselbanken toont schuldenproblematiek

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Mar 13 10:01:38 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hahaha, maakt niet uit Henk.
We gooien er nog een 50.000 ambtenaren tegenaan om het voorstel van Bart te
regelen. De kosten er van laten we de deelnemers betalen door ze nog verder
uit te melken. We zeggen heel simpel dat het allemaal eigen verantwoordelijk
is en komt door het maken van verkeerde keuzes, klaar is Kees weer.
Je kan bijvoorbeeld ook zeggen dat we moeten stoppen met de
ontwikkelingshulp. Die mensen die in Afrika nu stikken van de honger hebben
gewoon de verkeerde keuze gemaakt door juist daar te gaan wonen of geboren
te worden. Eigen schuld dikke bult dus en ga maar lekker dood.

Ger