Aso wil uitstel deportatie-debat

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Mar 11 15:39:15 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ger, ik word zo langzamerhand onpasselijk van je coninue doordrammen
> (aso aso aso aso aso aso...), propaganda, inhoudsloos gekanker, grappig
> bedoelde

Heerijk Ger, ga door !!! :)

 > maar nergens op slaande opmerkingen, zoals ook in deze posting.

Kots teiltje voor Bart!!!! En als die aangeschaft moet worden, mijn
advies, neem een grote, want er komt nog heel wat te kosten aan.

> Dezelfe aloude propaganda methode als de SP gebruikt, leugens (bijv.
> over euro en armoede) net zo lang herhalen en herhalen totdat een flink
> deel van de mensen er in gaat geloven.

Wat zei ik, Ger? En kijk mijn gelijk !!!

http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006/3/11/MGL/VR/19/articles/artikel_DDL_1DA_20060311_193_1500.php

"
‘Armoerapport CDA was stunt’

VAN ONZE VERSLAGGEVER

MAASTRICHT
De Statenfracties van PvdA en VVD hebben het Limburgse CDA er gisteren
van beschuldigd het sociale gezicht van die partij vlak voor de
raadsverkiezingen te hebben willen redden door alsnog met een eigen
armoederapport te komen. Die sneer deelden gisteren VVD’er Koppe en
PvdA-Statenlid Minke uit tijdens de vergadering van de Statencommissie
Welzijn, Zorg en Cultuur. „Het armoederapport was een verkiezingsstunt”,
aldus beiden.
"

> En zolang de media de leugens niet wensen door te prikken maar juist
> versterken (o.a. de NCRV-tak van netwerk) werkt dat.

Bart, weerleg hier de leugens, misschien breng je hen nog op een
idee....  :)

> Misbruik deze discussiegroep niet voor dat gekanker en gedram.

Aan het femelen geslagen, Bart? :))

Henk Elegeert