Aso wil uitstel deportatie-debat

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sat Mar 11 10:44:38 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger, ik word zo langzamerhand onpasselijk van je coninue doordrammen
(aso aso aso aso aso aso...), propaganda, inhoudsloos gekanker, grappig
bedoelde maar nergens op slaande opmerkingen, zoals ook in deze posting.

Dezelfe aloude propaganda methode als de SP gebruikt, leugens (bijv.
over euro en armoede) net zo lang herhalen en herhalen totdat een flink
deel van de mensen er in gaat geloven.

En zolang de media de leugens niet wensen door te prikken maar juist
versterken (o.a. de NCRV-tak van netwerk) werkt dat.

Misbruik deze discussiegroep niet voor dat gekanker en gedram.

Bart