D66 nog twee zetels

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Mar 11 09:55:26 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Marc, het antwoord erop zal zijn, het zijn maar peilingen.
Het oogstjaar gaat het volledig goedmaken, hoopt men.
Liberalisering van de huurprijzen, meer voedselbanken, de alsmaar groeiende
chaos in de zorg, en wie weet wat voor rotzooitje we nog tegenkomen het
aankomende jaar.
En als er al wat positieve dingen gebeuren, men wil natuurlijk dadelijk wel
iets gaan doen, komen die dingen niet van D'66 of de bewindslieden er van.
Laat het nu ook nog eens gebeuren dat er in Afghanistan er onverhoopt wat
nare dingen gebeuren tegen die tijd en D'66 krijgt het beslist in de
schoenen geschoven.
Loesewies zei het al in haar speech. We hebben nu 10 keer op een rij
verloren bij verkiezingen. Wie kan er mij aan het verstand peuteren waarom
D'66 bij de elfde keer zou gaan winnen als je niks doet verder en maar
afwacht. We moeten deze koers vasthouden zei Harry Potter gisteren nog. Nou
ja dan, de koers van D'66 is nu bijna loodrecht naar beneden dankzij dit
ASO-beleid.
Gisteren het voorstel van Phillips in Nijmegen gezien, langer werken tegen
hetzelfde loon en 13 vrije dagen inleveren. We hoeven toch niet te
concureren met China hoorde ik laatst zeggen hier. Dat kunnen we ook niet
zonder te willen werken tegen 10% van hetgeen we nu verdienen. Dadelijk de
grenzen open zetten voor de nieuwe EU-landen en de werkgelegenheid zo die er
al bij zou komen wordt door anderen ingevuld. En allemaal is het goed voor
onze economie?????
In december kondigde Zalm de tegenvallers al aan die eraan zaten te komen
voor dit jaar en nog maar hopen op het oogstjaar?

Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen en dat niks de val meer kan stoppen.

Ger