Evolution bill may lose its 'origins of life' wording

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Mar 10 13:41:02 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op donderdag, 9 maa 2006 om 19:52
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Eerder op dze lijst forwarde Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>,
>
>  Het is dus anders gegaan lees ik zojuist in het blad van de UniMaas...

>  Niet alle tegenstemmers lieten zich leiden door verlichtingsidealen.
> Sommige
>  mormoonse afgevaardigden vinden de ideeen achter intelligent design
> nietin
>  overeenstemming met hun geloof en kiezen dan maar liever voor de
> scheiding
>  van wetenschap en religie. Eén van hen zei: "God heeft geen ruzie
> [...]

kijk, dat vind ik nou zooo verstandig van god, hè. :))

>  Een praktisch bezwaar tegen de wet was dat men soortgelijke wetten
> voor
>  honderden andere theorieen zou moeten aannemen: van kwantumfysica tot
>  Freud. Overal is ten slotte discussie over mogelijk.

psies leve de rechtsstaat, en leve de wakkere rechters en bestuurders,
ook in de usa.

>  Amerikaanse tegenstanders van intelligent design hebben opgelucht
> gerea-
>  geerd. "Als de creationisten zelfs in zo'n conservatieve staat als
> Utah
>  niet kunnen winnen, dan krijgen ze het erg zwaar", zegt een tevreden
>  woordvoerder van Americans United for Separation of Church and State
> in
>  The New York Times.

mijn dag is weer helemaal goed, dank marc

gr elma die een nieuw bewijs van god heeft gekregen vandaag.
(fluister: god heet pippi langkous ;)