In belang van oogstjaar

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Thu Mar 9 20:41:25 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> Vadertje Staat zou er voor moeten zorgen dat mijn kinderen de
> mogelijkheid hebben om van een echte lekkere kroket te genieten...Het
> is toch belachelijk dat ze dat levensgenot niet kennen...De in het
> buitenland wonende Hollander met heimwee naar Hollandse
> cultuursgoederen laat men weer in de kou staan....Je hebt er geen idee
> van hoeveel levensjaarverminderende depressies er door voorkomen
> kunnen worden....Het is een schande.....

Haha, volgens Johannes van Dam (van recentelijk 'Dedikkevandam' faam)
stamt de kroket uit Frankrijk (lijkt me plausibel), en ik veronderstel
dat als ze er geen troep in stoppen een kroket best gezond is. Dat van
die troep, daar kom je bij de kantine niet achter denk ik (en dat is
misschien maar goed ook, voor de eetlust).

Alle gekheid op een stokje, elke discussie kun je om zeep helpen door
het in het absurde te trekken...

Bart