In belang van oogstjaar

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Mar 9 18:02:12 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Tja, als je zo gaat redeneren dan moet de verkoop van giftige garnalen,
> bedorven pinda's en wat dies meer zij aan gepensioneerden sterk
> gestimuleerd worden.

Tsja, dat lijk me een non-redenering, de schredder !!

> Onze gezondheidszorg is er op gericht om het aantal gezonde levensjaren
> te verhogen,

Vertel, hoe doet ze dat ....  Of is het een aanname die op zich al een
misverstand is?

Gezondheidszorg dient erop gericht te zijn ziekte en haar eventuele
gevolgen draaggelijker te maken en waar mogelijk te genezen. Dat laatste
schijnt soms ook mogelijk te zijn. Veelal echter zijn de mogelijkheden
beperkt, en resten ons 'hulp' ingrepen, door velen abusievelijk, genezen
genoemd.

> dan lijkt me elke invloed die ertoe leidt dat het leven
> door ziekte bekort wordt

Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt, wel? Doodgeboren
worden lijkt me dan de enig juiste uitweg uit een dergelijk krom-redeneren.

Elke 'ziekte' van kortere en of langere duur leidt ertoe dat ook het
leven zal worden bekort.

> Dus, naar de prullenmand met deze steeds maar weer opduikende
> non-redenatie.

Kom er dan ook niet mee ... Bart.

Henk Elegeert