Van Aartsen weg als fractieleider

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu Mar 9 15:33:26 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kan wel genieten van die zelfverkozen crisis van de VVD. Mark heeft
zich negatief laten kennen in zijn amateuristische anticampagne. Rita
beheerst het vak waarschijnlijk (nog) niet. Henk sleept met de erfenis
van het mislukte Irakbeleid en straks waarschijnlijk ook mislukte
Afghanistanbeleid. Ayaan is een ongeleid projectiel. En de oude Hans
is niet meegeevolueerd met de tijd. En dan stokt plotseling de diaree
van de VVD...

Als het bij D66 niet nog triester was zou je bijna beginnen te glimlachen...

Groeten,
Mark Giebels

P.S. Hoe zit het trouwens met Frits in Brussel, wil die geen paartje
met Ayaan voor de VVD gaan vormen?