Tekst 'Petspraak' Van der Laan

Thu Mar 9 11:45:41 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Marc en Henk, ik kan me niet vinden in jullie analyses. Dus nu ik maar
>even..

 Heel leuk  :-))

 Ik heb net nog even gebeld met de heer Nuon Calorie van de Nederlandse
 Vereniging van Verwarme Terasssen. Calorie bevestigde dat Van der Laan
 al jarenlang zetels zit te verstoken. Hoewel ze er daardoor zelf inmid-
 dels warmpjes bij moet zitten, blijft de gelijkgeaarde terrasbezoeker,
 voor wie zij zegt op te komen, lelijk in de kou staan. Kennis genomen
 hebbende van de Petspraak van Van der Laan, zag Calorie toch nog enige
 lichtpunten: twee achter de TV, een voor het schemerlampje en een voor
 de koffiemolen.

 Lolliger kan ik het vandaag niet maken...

 Wat serieuzer: Van der Laan had domweg moeten benoemen dat het probleem
 waar alles om draait, de aanwezigheid van D66 in dit kabinet is. Ze had
 moeten uitleggen waarom onze partij daar deel van wil blijven uitmaken
 terwijl niemand de zin daarvan inziet en de partij daardoor op sterven
 na dood is.

 't Is allemaal zo vreselijk simpel...

 Marc Fluks, Amsterdam