D66 gooit Van der Laan & homo's van home page

Wed Mar 8 22:53:56 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL> over mijn opmerkingen over de D66-
 home page,
>ik vind die anti-homo berichten van jou niet aardig

 Ik merkte slechts iets op. Dat het belangrijk is, kan ik ook niet helpen.

 Er gebeurt op dit vlak steeds van alles - en ik kijk er naar omdat het
 vrij evident is dat dit onderwerp zo'n beetje het belangrijkst is dat in
 D66 speelt. In deze campagneperiode speelde het in combinatie met terrassen
 (kennelijk gaan er homo-gelegenheden dicht in Amsterdam en kennelijk is het
 partijbelang daar ondergeschikt aan). Ik zie net pas een D66-advertentie in
 de krant van gisteren waarin het horeca-probleem van de sluitingstijden ook
 al weer wordt aangekaart. Dit is uiteraard het grootste probleem waar Ne-
 derland momenteel mee worstelt - goed dat D66 dat onderkent.

 Ik vergat overigens op te merken (dom van me, eigenlijk) dat de link naar
 http://www.nieuwesolidariteit.nl ook verwijderd is. Bij deze dan...

 Ik keek overigens op de D66-site in de hoop er een commentaar over de
 verkiezingsuitslag te lezen. Maar dat stond er toen nog niet.

 Nu wel, trouwens,
    http://www.d66.nl/news/item/Komende%20maanden%20forse%20keuzes%20maken/4209
 Alwaar,
    Als je als partij in twaalf jaar tijd 10 keer op rij verliest dan doe je
    iets niet goed en dan moet er echt iets gebeuren. We zullen er rekening mee
    moeten houden dat we in de komende maanden met elkaar een aantal forse
    keuzes zullen moeten maken.

 De komende maanden dus, om dit moment hoeven we nergens rekening mee te
 houden. Wat zou dat overigens zijn, een 'forse keuze' ?

 Marc Fluks, Amsterdam