mineur

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Mar 8 20:43:07 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In ieder geval mijn felicitaties aan West-Brabant.
Hier, boven het Noordzeekanaal is het erger en ook opmerkelijk gelopen:
Door de populariteit en bekendheid van de Zaanse D 66 lijsttrekker hebben we
in Krommenie ongeveer 6% gehaald, echter was dit niet voldoende om in de
raad van Zaanstad 1 zetel te halen. (Score Zaanstad 2,1%). De lokalo's zijn
hier van 13 naar 9 zetels teruggevalen , verdeeld over 4 partijen. De PvdA
is verdubbeld (van 6 naar 12) de SP meer dan dat (van 2 naar 5). PvdA, GL en
SP hebben nu samen 20 Zetels van de 39. Ik ben benieuwd wat er hier gaat
gebeuren. Mijn mening: ook de volgende 4 jaar zal Zaanstad weer
onbestuurbaar blijken....

Ernst Debets/
Zaanstad