pvda gedisciplineerd? (was: debat)

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Wed Mar 8 08:11:28 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Dat heb je nu elf keer herhaald. Het blijft onzin.

Sorry, Erik, maar je doordrammen om een eigen imaginair punt te maken
begint aardig op lijstvervuiling te lijken.

Het woord onzin dien je (en dat weet je heel goed) op een discussielijst
alleen in extreme gevallen in de mond te nemen, en dan nog geef je blijk
van gebrek aan respect voor je discussiepartner. Wie zo'n extra
krachtterm nodig denkt te hebben geeft daarmee onbedoeld ook aan dat de
inhoud van de eigen bijdrage tekort schiet om te overtuigen.

Bart