'EMANCIPATIE ALLOCHTONE VROUW IS NOG LANG NIET AF'

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Mar 6 20:14:36 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik heb het blijkbaar al die tijd verkeert begrepen Henk. Vrouwen zijn
> allen dan pas geemancipeerd als ze werken.

Klopt, Ger. Sinds kabinet ASO aan het roer is bepalen die wat
emancipatie is. Daar hebben vrouwen zelf helemaal niets meer over te
zeggen. Van De Geus mogen zo ook in de keuken werken. Nu bezetten
-vooral autochtone- vrouwen echter alle top-banen, en ze zijn niet meer
weg te denken, werkelijk.

De Geus, gaat zodra ASO tot het verleden behoort, zelf het huishouden
doen, zo begrijp ik. :)

Henk Elegeert