debat

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Mar 6 18:21:39 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk Elegeert heeft op maandag, 6 maa 2006 om 15:15 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

> ik viel over 'mijn kliek'
> en dat snap je best

Ok, excuus...

> iets mis mee?

Er is ook een GL-lijst, toch?

> klopt
> daar is het cda heel sterk in
> plattelandspartij
> zitten in alle verenigingen
> kennen elkaar allemaal

Allemaal benoemd in functies, en vormen daardoor een machtig zgn.
maatschappelijk middenveld, zoiets?

> doe ik niet aan mee

De sociale controle betreft hen die anders willen leven ?

> en met mij vele stadsbewoners

Kortom: die op het platteland die zoeken het zelf maar uit?

> weetikniet

Men wil de burger dichter bij de politiek, en moeten die van het
platteland dan allemaal naar de stad verhuizen?

> gmnl?

Goedemorgen Nederland Deel 2 (NCRV/KRO)
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=ncvxRsHEnCoVtHjIcpC

Henk Elegeert