debat

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Mar 6 15:15:48 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:

> Henk Elegeert heeft op maandag, 6 maa 2006 om 08:30 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

> GL is niet 'mijn kliek'

Oh, dat doggik. :)

> ik vind het vervelend om hier op de lijst verantwoordelijk gemaakt te
> worden

Ik maak je niet verantwoordelijk voor GL, maar wel voor je eigen
woorden, jongedame!!!

> voor iets waar ik niet verantwoordelijk voor kan zijn

Nee, daarom trap ik daar ook niet in. :)

> het verpest de sfeer op de lijst,

Ach kom, je bent gepokt en gemazeld intussen, neem ik aan :)

> en als ik niet uitkijk ook mijn dag

Da's zonde. Niet doen hoor !

> en dat terwijl er zo'n leuk zonnetje schijn t

Kom kom, je haalt hier te kust en te keur hier die GL voorzitster aan. :)

> GL is geen grote partij, heeft dus lang niet genoeg vrijwilligers om in
> alle gemeenten actief te kunnen zijn.

Meer voor de hand ligt het dat ze niet opgewassen zijn tegen die CDA-ers
die wel overal zitten.

Benieuwd ook wat de eindevaluatie zal zijn van D66 na de periode ASO.

> GL is net als d66 een intellectuelen partij, zal in die hoedanigheid
> altijd klein zijn

Zijn dat wel partijen met een toekomst?

> ik voel me daar prime in thuis

Dat kan....