debat

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sun Mar 5 22:36:26 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Bart.
Ik geloof best dat Verhagen een druk baasje is, maar
hij wist half de tijd niet waar het overging. Was dus
unprepared.
Wat me nog het meeste verbaasde van het hele debat.
Het feit dat hier staan de major players van het
politiek bedrijf van de laatste, pak weg 20 jaar,
elkaar te vertellen wat er zoal gebeuren moet. (Maak
dat 50 jaar als we het over de woningnood hebben)...
L. van der Laan kwam wat drammerig over met haar
scholenverhaal, en wanneer verliest Halsema eindelijk
eens dat rollend R'etje zodra dat gebeurd zal ik eens
opletten wat ze zegt
Wiegels aanval op Pechtold zegt veel meer over hem dan
over Pechtold. Het zal niet op prijs gesteld worden
wat Pechtold had te zeggen over de slangenkuil, maar
dat maakt het niet minder waar!!!! Ik zou zeggen
integendeel. Waarom stapt Wijers nooit up to the
plate?

dirkie

http://www.2vandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2

http://mail.yahoo.com