debat

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Sun Mar 5 19:52:56 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Zorgend Nederland zorgt vooral voor zichzelf en blokkeerd elk
> particulier inintiatief die niet bereid is in de
> mabtelijke/politieke/bestuurlijke mallemolen mee te draaien.

Heee, dat vind ik een opmerkelijke uitspraak uit jouw mond. Kan het zijn
dat ik jou al die tijd verkeerd heb begrepen? Ik dacht juist dat jij vond
dat de zorgsector helemaal zelf moest regelen hoe de zorg werd ingericht,
terwijl ik graag een countervailing force zou willen hebben. Is het
verschil misschien dat jij die vooral ziet in democratische controle en ik
in tucht van de markt?