Wiegel rekent af met D66

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Sat Mar 4 22:56:52 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> De VVD neemt duidelijk afstand van Wiegel of ze zijn het met hem eens. In
> het laatste geval mag duidelijk wat er dient te gebeuren. D'66 is dan
> toch,
> zoals door zovelen geuit, als stopverf gebruikt.

Lekker belangrijk, zou ik zeggen. Coalities zijn toch verstandshuwelijken?
Voor wie vindt dat economische hervormingen prioriteit nummer een zijn en
waarschijnlijk een nodige voorwaarde voor radicale democratisering (en ik
vind dat), is het prima dat D'66 dit kabinet heeft gesteund. Het houdt
niet echt over, maar ieder ander kabinet zou minder hebben gepresteerd.
Stopverf zijn is wellicht niet zo fijn voor baantjesjagers in de lokale
politiek. Boeien!