Wiegel rekent af met D66

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Mar 3 22:24:07 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Bron:  ANP
> Datum: 3 maart 2006

Als Wiegel al zichzelf al niet gediskwalificeerd had met zijn uitspraak
dat "dat het mooiste aan het ministerschap was, dat je het geweest bent"
dan is hij definitief afgebrand door een recent artikel in het
tijdschrift van de VEB (vereniging van effectenbezitters) dat zijn
volstrekte falen als commisaris van beursgenoteerde ondernemingen
besprak. En dat zou dan een potentieel premier zijn... Bewaar me.

Heeft ooit iemand Wiegel iets intelligents horen zeggen?

Tekort aan eigen kwaliteiten en serieuze argumenten heeft Wiegel nooit
in de weg gestaan om zijn politieke concurrenten altijd onder de gordel
aan te vallen. De man is politieke folklore, soms amusant, maar nooit
serieus te nemen.

Bart