Wouter Bos, dromer

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Mar 3 19:40:59 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op donderdag, 2 maa 2006 om 18:05
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nee hoor, omdat Bos een luiwammes is.

u kent hem persoonlijk mijnheer elegeert
wat heerlijk voor u :{

> Vanuit 'niet willen' krijg je inderdaad moeilijk iets gepresteert.

gepresteerd met een d.

> Voor jou, maar verder hebben ze voor niemand iets gedaan.

daar hebt u ongetwijfeld diepgaand onderzoek naar gedaan. ben ik
benieuwd naar.

> Nee hoor die kunnen uitstekend volgen, maar helaas niet echt een kant
> of een andere keus maken.

sp? gl? misschien zelfs d66?

> Even het schietijzer zoeken ...

en? gevonden?

> Ik zag een vooraankondiging, en dat was mij al weer genoeg.

hmmm. ik weet graag preciezer waar ik het over heb

> dacht ik ook.

> Oh jee .... elma toch. En erik dan, is het niks geworden met dat
> huwelijksaanzoek? ;)

a dirty mind is a joy forever mijnheer e. dat ken ik. niks mis mee.
en nee, helaas erik heeft nog geen toezegging gedaan
maar hij kan er desgewenst nog wel bij, bij achmed aboutaleb en mij. ;)

> http://www.omroep.nl/nps/premtime/
> welcome.html?archief_frame.html~content
> Aflevering 48 doggik .... en 49.

mijn imac evita kan nog geen filmpjes vertonen. wordt aan gewerkt.

> Daar is hij nu ook achter. Werd overigens wel vals beschuldigd in een
> van die uitzendingen door de burgemeester. Daar lette Prem dan weer
> niet op !! Zo zet je dus een hype op, begreep ik later.

zal wel, heb het niet gezien

> Die had het over gristenen en hun inhaligheid mbt. vingers, toch?

klopt ja

> Is daar dan werkelijk aanleiding toe?

in mijn beleving dikwijls wel
niet zozeer van mijn aardse bezittingen, maar wel van mijn
zelfvertrouwen en waardigheid heer e.

gr elma (even natellen: ja, ik heb ze allemaal nog. ;/