Wat een vies gedoe toch

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Mar 2 13:02:00 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Mis effe de draad Henk

Sorry, ....
De missie, Ger. De boel opknappen .....

En ik haakte in op een voorbeeld daarvan in eigen land, en Balkje die in
GMNL Kampus: 'tucht en drill' aankondigde, als voorbeeld van lokale
initatieven. Waarop ik een voorbeeld gaf van een lokaal initiatief
waarbij 3000 arbeidsplaatsen in rook opgingen, en wat hun (jongeren) dus
te wachten staat als ze uit verveling een jointje gaan roken. Dan heb ik
het nog niet aan het verlies van werkelijk perspectief voor velen van
hen omdat dat vele jobs weer door andere europeanen zeer goedkoop
ingevuld worden.

Intussen gaat het fantastisch vlgns Balkje met de economie. De economie
van de armoede zullen we die dan maar noemen. En dus tovert Balkje met
cijfers, net al zijn vriendje Bush.

Lokaal zie je ook steeds gerust stellende berichten langs komen. Wedden
dat die na de verkiezingen toch weer niet geheel blijken te kloppen?

Heb je de draad?

Henk Elegeert
BTW: Bah, wat is die Van Heemst (Pfda) een kwalletje zeg !! Gezien?
Urgh... Ben ik ff blij dat ik niet in Rotjeknor woon !!