Hirsigate: D66-ministers vallen fractie af

Fri Jun 30 22:31:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Kaj Leers <mail at KAJLEERS.NL>,
>Ik schreef het hier al een paar keer... Fluks lijkt een enorme teringhekel
>aan vrouwen te hebben.

 Wederom: ??

 Heb ik dat onderwerp hier ooit aangesneden ? Heb ik iets tegen LvdL omdat
 ze een vrouw is of zo ? Of tegen Verdonk of tegen AHA ? Heb ik hier ooit
 iets vervelends over vrouwen gezegd ?

 Lees de column van Ebru Omar in de Metro van vandaag. Dat gaat hier toe-
 vallig over (Ebru Omar is degene die AHA aan van Gogh voorstelde, ze voelt
 zich daarover heel schuldig en ze is zeer anti AHA).

 't Is dat de schrijfster zelf vrouw is... maar jij zal haar waarschijnlijk
 van een misogyn mensbeeld of zo beschuldigen. Kaj, ik acht je wijzer...

 Surf naar,
    http://www.clubmetro.nl/index.php?actie=krantvanvandaag
 ...en geniet...

 Marc Fluks, Amsterdam