Zitten alle D66'en op 1 lijn ?

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Jun 30 22:02:00 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma Ouwehand wrote:

> heb je/jullie net leijnse gezien en gehoord bij netwerk
> zei verstandige dingen. de premier had anders moeten beslissen.

Ja hij zat 100% op de D66 lijn. Maar hij zal wel geen warme
herinneringen aan Balkenende (CDA-PvdA informatie) over hebben gehouden.

> jammer dat de gemiddelde kiezer niet altijd verstandig kan luisteren
> ik hoop dat jij dat wel kan marc.

> ik vind dat ze alle hulde verdient nu.

Nee, daarvoor waren de twee paspoort-debatten te genant vond ik. Het
feit dat D66 niet langer Verdonk kon steunen, accoord. De VVD was ook al
geruime tijd met een anti-D66 campagne bezig, onfatsoenlijk van ze.

> let maar eens op wie in de media nu misbruik van de situatie zit te
> maken ten koste van d66.
> niet wouter bos, b.v. dus voortaan nietr zo op wb afgeven  lijstmedeleden.

Wouter is blij dat D66 het kabinet heeft laten vallen. Lelijk doen tegen
D66 heeft hij eerder al ruimschoots gedaan...

> gr elma, die onderstaande verklaring van het LB van d66 prima vindt

Nog welkom terug hier op de lijst overigens, Elma.

Bart