Zo. Ben weer lid :-)

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Jun 30 21:37:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nu D66 weer helemaal zichzelf kan zijn, zij het een heel stuk minder
relevant, zul je je niet meer hoeven te ergeren aan compromissen en
gedraai, Kaj.

Het onderdeel uitmaken van een coalitie brengt onbewust met zich mee dat
steeds de gedachte aan de andere partijen het bewustzijn binnenkruipt.
En dat is niet goed voor het frank en vrij nadenken over nieuwe ideeën,
en ook niet voor het heroverwegen van oude ideeën.

Nu is dus de tijd om los te komen van dat soort druk, en de echte
vernieuwing weer op te zoeken, wilde ideeën, al is het maar tijdelijk,
niet uit de weg te gaan. Inhoudelijk bijtanken dus.

We hebben daarvoor in ieder geval Pechtold full time beschikbaar.

Dat lijkt me na deze wat claustrofobische kabinetsperiode wel weer eens
prettig. Al is er maar een half jaar tijd tot de volgende verkiezingen
natuurlijk, inclusief de vakantieperiode.

Bart