van de underground

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Jun 30 18:54:22 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 30-jun-2006, om 10:18 heeft dirkie het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Het is echt wel gek wat hier gebeurd. Afstandelijk
> gesproken dan. Deze D66 lijst waar ik al jaren op zit
> is populair gezegd definitief van de pot gerukt. 1200
> e-mails over het politieke gebeuren en als slot het
> vallen van het kabinet over een akkefietje waar het
> sop de kool niet waard is.

you have a point
maar het gaat er niet om gelijk te hebben (heeft d66 vaak) maar
gelijk te krijgen
en dat is nu gelukt imo. bravo lousewies c.s.

maar ik vind het ook gênant.
bij de zuiderburen twee meisjes vermoord, alle kinderen en hun ouders
een bange grote vakantie
ECHT nieuws dus

en wij hier neuzelen over ja minister, nee minister, en nog niet eens
gelachen

gr elma