Hoe krijgt Nederland het beste onderwijs ter wereld?

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Jun 30 13:44:56 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Best_practices

> Dit kan ik dus echt niet plaatsen. Wat hebben de nadelen van het systeem
> nu te maken met een vernieuwd op andere leest gestoeld onderwijs waarbij
> de leerling zelf centraal staat, Bart?

Dat de leerling (of liever, de lerende mens) centraal staat spreekt
vanzelf. Als je het internet toepast, dan spreekt vanzelf dat je het
potentieel van dat medium zo goed mogelijk wil benutten. Als mensen
doelloos rondsurfen is het nut zeer beperkt.

Bart