?

Fri Jun 30 11:52:25 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Ik krijg wel een bericht, dat mijn posting is verzonden (aan 67 mensen),
                                                              ^^
 Dit zijn niet alle mensen die lid zijn van deze lijst (dat zijn er 96).
 Mensen die op NOMAIL staan (zoals ik, want ik ontvang geen mail van deze
 lijst) omdat ze de lijst via het web volgen, worden *niet* meegeteld.

 Mogelijk zijn jouw mail-instellingen bij wijze van grap veranderd (dat
 is mogelijk, men kan zelfs mensen van deze lijst afkieperen) ?

 Om te weten wat er aan de hand is, mail je
    QUERY D66
 naar,
    LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
 Als je dan op NOMAIL blijkt te staan, dan mail je,
    SET D66 MAIL
    SET D66 REPRO
 naar,
    LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
 en je ontvangt elke bijdrage in 1 mail.
 Je kan ook mailen,
    SET D66 DIGEST
    SET D66 NOREPRO
 naar,
    LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
 en je ontvangt alle bijdragen in 1 mail/dag.

 Kaj Leers <mail at KAJLEERS.NL>,
>"concealed" subscribers?
>Wa's dat?

 Dat zijn mensen die de mail,
    SET D66 CONCEAL
 naar,
    LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
 gepost hebben. Met als gevolg dat ze niet op de ledenlijst staan maar
 wel degelijk lid zijn. De ledenlijst krijgt men toegezonden als men het
 commando
    REV D66
 post naar,
    LISTSERV at NIC.SURFNET.NL