Koerscrisis: Van der Laan dient geroyeerd te worden als D66-lid

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Jun 30 09:23:18 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Achteraf kunnen we opgelucht concluderen dat de fractie en de
ministers prima hebben geopereerd en dus de fouten van het
Uruzgandebacle niet hebben herhaald. Na het 'unanieme' van Balkenende
begon het weer te spoken in mijn hoofd. Er was immers weinig reden om
erop te vertrouwen dat men nu wel consistent en gezamelijk zou
optreden. In dat licht moet je mijn verbazing over jouw vermeende
optimisme over een donker mogelijk scenario dan ook zien. Van de
belangrijkste oppositiekandidaat tegen de partijtop had ik een iets
andere insteek verwacht. Mijn excuses als ik je verkeerd begrepen heb.

Groeten,
Mark Giebels