Hirsigate: D66 laat kabinet vallen

Steven Rieder Steven at RIEDER.NL
Thu Jun 29 17:05:59 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi,

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
> Het is echt vreselijk om het allemaal zo te zien mislopen. Elke
> stap was te voorzien. De hele dag geef ik hier hits dat het echt
> de andere kant opmoet...

Wat jij de hele dag al zegt is dat de fractie Verdonk moet steunen. Ik
ben van mening dat de fractie dat op dit moment onmogelijk kon doen. Ik
had ze niet geloofwaardig gevonden als ze Verdonk waren blijven steunen.
Dat dit de consequentie is neem ik voor lief.

Standpunt van AP en LJB kan ik niet volgen, maar die hebben nog geen
uitleg gegeven dus daar wacht ik nog op.

Steven